як скласти графік завантаження торгівельного залу закладу рестораного господарства

Головна Туризм Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства. < Попер. ЗМІСТ. Прибирання торговельного залу здійснюється у певній послідовності: при вологому прибиранні спочатку обмітають та витирають пил з вікон, меблів, карнизів, панелей, підвіконь, світильників, опалювальних батарей, а потім миють підлогу; при сухому спочатку прибирають підлогу, а потім видаляють пил з предметів, що знаходяться у залі. Для натирання паркетної і лінолевої підлоги використовуються електронатирачі різних типів. Особливу увагу слід звертати на догляд за декоративними рослинами, що прикрашають сучасні торговельні зали: акуратно поливати їх, підрізати і прибирати жовті листки.


Заклад ресторанного господарства* — це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виготовляє та (або) доготовляє, продає і організує вживання продукції власного виробництва та закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів. * Зверніть увагу, у більшості нормативно-правових документів фігурує старий термін «громадське харчування». Заклади ресторанного господарства підрозділяються за типами та класами, розшифрування яких наведено в листі МЗЕЗторгу України від 09.09.98 р. № 15-03/29-577. Тип закладу. Клас закладу.


- спроектувати заклади ресторанного господарства при готелі; - розробити заходи щодо забезпечення санітарно-гігієнічних умов в проектованому засобі розміщення; - визначити загальну площу підприємства гостинності та розробити об’ємно-планувальне рішення проектованого готелю. … … Денну кількість відвідувачів встановлюють за допомогою графіка завантаження залів. При складанні цього графіка враховують: - режим роботи зала


Описання конкретного закладу ресторанного господарства, де треба вказати: - назву закладу, його призначення, розташування, особливості обслуговування, режим роботи (незаперечні рекламні фотографії), загальна характеристика меню. Склад приміщень ресторану, вимоги до них, відповідають СНіП, ДБН (або не відповідають). На підприємствах ресторанного господарства з вільним вибором страв в першу чергу розраховують загальну кількість страв, що реалізують в торговельному залі. 2.2.3 Кількість страв. визначаємо за формулою


Реферат Комплексний заклад ресторанного господарства. Категория: Менеджмент. акладу ресторанного господарства. Характеристика. Рис. 1.4. на рік. Рис. 1.5.іод: жовтень - квітень Будуть найбільш Завантаження. Аджея, у ці місяці на Вулиці галі холодно. А від Період травень - вересень буде Менш Завантаження, так Як це місяці, у які мешканці Міста їдуть у відпусткі. Рис. 1.6. Прогнозована тіжнева дінаміка відвідування піцерії на 40 місць. Розрахункові данні графіку завантаження торговельної зали. Графік завантаження торгового залу. ресторану Загальна типом. Години.


Лекція 5 Виробничо-торговельна структура закладу ресторанного господарства. 2 План лекції n n n Характеристика виробничо-торговельної структури ЗРГ. Фактори, що впливають на її формування Класифікація виробничої структури Особливості створення виробничо-торговельної структури заготівельних та доготівельних підприємств Ресурси та резерви ЗРГ. Форми організації виробництва у ЗРГ. Моделювання виробничо-торговельної структури ЗРГ. Виробничо-торговельна структура ЗРГ n склад підрозділів закладу, їх взаємозв'язок у процесі виготовлення напівфабрикатів, кулінарної продукції, її реалізації і заку


Для цього в графіку завантаження зала виділяють години для таких типів обслуговування. Розрахунки оформлюються у вигляді табл.2.8. Таблиця 2.8 – Графік завантаження обідньої зали ресторану на 60 місць. (приклад). Години. роботи. Оборотність місця за 1 годину, раз. Середнє завантаження залу, % Кількість споживачів, осіб. Якщо в закладі ресторанного господарства передбачено декілька прийомів їжі (сніданок, обід, вечеря), тоді кількість страв визначають для кожного прийому окремо за формулами: Nс=nс kс ; (2.5). Nо=nо kо ; (2.6).


Погодженість режимів роботи закладів ресторанного господарства забезпечуються застосуванням графіків. Графік - це документ, який регламентує чергування роботи й відпочинку протягом доби, тижня, місяця, року. У закладах ресторанного господарства застосовуються такі види графіків виходу на роботу персоналу: − лінійний; − стрічковий (ступінчастий, або ковзний); − двобригадний; − підсумованого обліку робочого часу; − неповного робочого дня; − комбінований. За лінійного графіку всі працівники одночасно приступають до роботи й закінчують її.


1.23 Характеристика виробничо-торговельної структури закладів ресторанного господарства. Фактори, що впливають на її формування. Підприємства ресторанного господарства мають ряд особливостей. Різноманітність продукції, що випускається, дозволяє більш повно задовольняти попит споживачів, проте ускладнює організацію виробництва: багато видів сировини потребують особливих умов зберігання, різних приміщень для механічної та кулінарної обробки. Різноманітність виробів залежить від характеру попиту і особливостей обслуговуваного контингенту, його професійного, вікового, національного складу, умов праці, навчання та інших чинників.


Складання графіків завантаження торгівельних залів і визначення денної кількості споживачів у закладі ресторанного господарства при готелі Образование До виконання курсових проектів професійне спрямування готельно-ресторанна справа. На сайте allRefs.net есть практически любой реферат, курсовая работа, конспект, лекция, диплом, домашняя работы и пр. учебный материал.


Концепція заклад ресторанного господарства. Технологічний розрахунок потужності підприємства виражено кількістю місць в залах, отже спочатку визначають чисельність людей що харчуються. Кількість тих, що харчуються, визначається за графіком завантаження залів, який складається з урахуванням режиму роботи залу, середньої тривалості приймання їжі одним споживачем, орієнтованого коефіцієнта завантаження за кожну годину роботи закладу. Тривалість прийому їжі одним споживачем залежить від типу закладу і методу обслуговування. Коефіцієнт заповнення залу в різні години визначають на основі вивчення пр


Більшість закладів ресторанного господарства діють в торгово-розважальних або торгових комплексах розміщені єдиним блоком навколо площі харчування на 200-400 місць. У центрі залу може перебувати фонтан, який добре вписується в загальний інтер'єр. Інтер'єр площі оформляється в сучасному стилі і обладнується телевізором, тому під час їжі відвідувачі можуть послухати приємну музику і подивитися відеокліпи. У залі також може бути розміщений великий акваріум, басейн з фонтанами, ігрові автомати для дітей і дорослих.


У закладах ресторанного господарства багато уваги приділяють озелененню приміщень. Багатолітні квіти і рослини в горщиках розміщують у вестибюлі, аванзалі, торгових залах, на столи ставлять зрізані квіти. Зал може бути прикрашений і декоративними квітами та рослинами. Обслуговуючий персонал повинен знати правила догляду за квітами. Декоративні квіти і рослини в горщиках періодично ретельно миють. Вони завжди мають виглядати свіжими, доповнюючи інтер'єр закладу. Для прикрашання столу можна використовувати свіжі квіти -садові, польові, окрім квітів із різким або терпким запахом.


Безкоштовні Реферати по Графік Завантаження Залу для студентів. 1 - 20. Зміст Вступ 1. Характеристика основного виробництва та його структурних підрозділів в закладі ресторанного господарства. 1.1 Організаційна структура виробництва. 1.2 Зберегти роботу. Теоретичні аспекти організації послуг в готелі. Місткість залу вимірюється в посадочних місцях. Кількість відвідувачів залу за день роботи може бути розрахована або за графіком завантаження залу, або за оборотн


Заклад ресторанного господарства— це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснюєвиробничо-торговельнудіяльність: виготовляє та (або) доготовляє, продає і організує вживання продукції власного виробництва та закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів. Вибір типу закладу ресторанного господарства та класу ресторану чи бару здійснюється суб’єктом господарської діяльності самостійно з урахуванням вимог законодавства України. Діяльність у сфері ресторанного господарства здійснюється суб’єктами господарювання після їх державної реєстрації в установ


При облаштуванні нового закладу ресторанного господарства власник повинен потурбуватися про наявність відповідних вибраному типу (класу) закладу виробничих, торговельних та побутових приміщень, а також обладнання для приготування та продажу продукції. Повинна бути можливість поділу площі на три основні частини: виробництво, офіс і зал. Часто ресторатори-початківці на цій стадії допускають одну непоправну помилку. Прагнучи розмістити в залі максимальну кількість посадочних місць, вони «обкрадають» виробничі площі, поєднують гарячий і холодний цехи, скорочують кількість підсобних приміщень. Як п


Кафетерій – це заклад ресторанного господарства із самообслуговуванням та асортиментом страв нескладного приготування і напоїв, відмінною ознакою якого є наявність у залі торговельно-технологічного устаткування, призначеного для роздавання їжі. У кафетерії при навчальних закладах, промислових підприємствах, об’єктів роздрібної торгівлі тощо організовують споживання через стійку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

готовые лабораторные работы по биологии 9 класс приспособленность растений к свету

литвинова конструирование с детьми раннего дошк возр консп совм деят-ти с детьми 3-4 лет.(фгос)

звук шкільного дзвінка